Review

• Review • | Jumanji videogame voor PlayStation 4

jumanji videogame ps4

Ken je de Jumanji film? Er is nu ook een spel uitgekomen voor de PlayStation 4 en wij mochten deze gaan spelen! Bijna iedereen hier in huis houdt wel van een goed spel, dus dit spel wilden we dan ook zeker uitproberen! Maar wat vonden we ervan, en zouden we hem nog een keer spelen? Je leest het in deze review.

Hoe ziet het spel Jumanji eruit

Ik verwachtte er vrij veel van omdat de film erg bekend is. Helaas vielen de graphics me wel tegen. Het spel ziet er niet uit als een spel dat dit jaar is uitgekomen. Had je deze jaren geleden voor de PlayStation 2 gehad, dan had hij er waarschijnlijk vrijwel hetzelfde uitgezien. Maar voor kinderen kan het spel leuk zijn. Alleen lijken de levels wel heel erg op elkaar, en daarnaast zijn er ook maar een paar levels te spelen.

Wat is het doel van de game Jumanji

Je speelt samen met nog drie andere personages. Dit kunnen vrienden van je zijn, maar je kunt ook in je eentje spelen. Dan worden de andere personages automatisch opgevuld. Het doel is om de juwelen te heroveren en Jumanji te redden. Dit kan natuurlijk niet al te makkelijk gaan en daarom komen er een groot aantal vijanden die jij vervolgens tegen moet houden. Tijdens de levels moet je ook vier beeldjes zien te vinden. Deze heb je namelijk nodig om naar het volgende level te kunnen. Ook kun je door het hele level heen verschillende tassen of pakketjes oppakken met energie, handig wanneer je bijna geen leven hebt. Elk personage heeft drie levens, wanneer deze op zijn, hebben jullie verloren en kun je er vervolgens voor kiezen opnieuw te spelen.

jumanji videogame ps4

Conclusie

Heel enthousiast ben ik niet helaas. Het spel is vrij kort, waardoor je het redelijk snel uitgespeeld hebt. De graphics zijn matig en vielen best wel tegen. De personages lopen allemaal wat houterig, en wanneer je met je pistool richt op de vijanden, kun je niet goed genoeg richten waardoor je vrijwel altijd naast de vijand schiet. Er zit niet heel veel verhaal in het spel. We hadden er iets meer van verwacht.

FACT SHEET:

• Leeftijd: vanaf 7 jaar
  • Console: PlayStation 4 (ook beschikbaar voor de Nintendo Switch)
  • Genre: Avontuur
  • Releasedatum: 08-11-2019
  • Adviesprijs: € 39,99 en online te koop

Totaalscore van Jumanji videogame:

anderhalve boks

∼∼∼ Op Blogpapa.nl wordt gebruik gemaakt van affiliate links. Dit betekent dat als jij op een van de links klikt, wij daar mogelijk commissie over krijgen. Het kost jou niets extra, maar het levert ons wel wat op. Ook krijgen wij soms betaald of we krijgen een product in ruil voor een blogpost. Onze mening blijft hierdoor nog steeds onveranderd en eerlijk. Voor meer informatie kun je de disclaimer doorlezen. ∼∼∼